FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hallå!
Det är så att jag sitter med domänet metalband.se och har precis slängt upp en wordpress sida. Men efter jag fick upp sidan så fick jag totalt blockout på vad innehållet ska handla om. Så jag tänkte höra om det finns några fantasi fulla fölk här på Wn som kanske kan komma med några bra förslag? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
kanske svenska metalband?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
last.fm api för att ranka metalband?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Spotify-playlists med diverse metal? Du kan ju då antagligen få lite cash på att länka till köp-versioner av musiken på webbshoppar. Alternativt om spotify har nåt affiliate-program för nya signups på betaltjänsterna så kan du länka dit. De har ju en del resurser som du kan nyttja: http://www.spotify.com/se/about/spotify-on-the-web/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker som teu att en sida om svenska metalband inte hade skadat
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tack för alla svaren
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Starta ett forum vettja!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Lite info om svenska band där man kan rösta och kommentera (lite wikipedia/imdb-style tänker jag mig), topplista, blogg, låta användare skicka in spotify/youtube-playlists som även dom kan hamna på en topplista
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade nog valt att göra en sida med metalband tips via Spotify/iTunes länkar (tillsnyggade länkar med kanske albumnamn osv). Men det är ju då den enklaste utvägen och kanske inte den mest gynnsammaste (inte säker på om det är ett ord).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Ett annat alternativ är att göra ett community för metalband och -musiker.
![]() |
Svara |
|
|