FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Som ni alla vet är det viktigt att ha rätt inkommande länkar till sin sida för att ranka högt på Google. Och inget, absolut inget slår en inkommande länk från en .mil sida. .mil är en sida som används av den Amerikanska militären och är oerhört svårt att få tag på men om man lyckas få en inkommande länk till sin egen hemsida från en .mil sajt så ger det en otrolig auktoritet i Google. Som sagt så är det svårt att hitta en sån sida men jag har en (hxxps://xxx.usaxx.army.mil/txxxx/xxxxxx/login/xxxxx.php) men vill inte att den distribueras ut till alla pga spam så lägg ett bud så kan en person här få tillgång till denna sida. Jag har också 1 .gov och 1 .edu sida som följer med där ni kan lägga er länk på. OBS!! ENDAST EN PERSON FÅR TILLGÅNG TILL DENNA GULDLÄNK!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
10 Kr bjuder jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
20 kr bjudet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hm, verkar underligt. Är det nån hackad sida eller har du rätt att lägga upp länkar där från ägarna/administratör av sidan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Här har vi ett intressant inlägg som tål att läsas i samband med att TS försöker sälja lite skumma saker: http://www.no-bs-marketing.com/link-...e-they-really/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Du registrerar dig och lägger upp din profil där du får ange din webbsida. Sen har du också tillgång att blogga på sidan vilket gör att du där kan lägga in ankarlänk om du vill. mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Läs det du godkänner när du registrerar dig. Högst oseriöst med .mil och verkligen inte värt det du kan få problem med om det uppdagas att du gör det för ett företag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
.mli .gov och .edu sidor jag säljer har inte blivit sönder spammade och du kommenterar ingen annans blog, du kan göra din egen. Självklart väger det tyngre för Google om din länk är på en .mli sida. mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Och om du lägger upp en länk till ett företag som är relevant för din blogg är det då olagligt? mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
21 kr.......
|
|||