FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer en design jag jobbat med ett tag. Vi börjar på 100kr, om flera är intresserade ökar vi budgivningen med minst 50 kr.
Avslutar budgivningen den kommande Fredagen. Designen: http://data.fuskbugg.se/dipdip/__hejsan.png Skicka PM! (Det som säljes är alltså endast en .PSD fil). Senast redigerad av KennyS den 2010-11-23 klockan 15:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var inte mycket till design det där..
Ser nog ut att bli svårsåld, då näst intill alla kan åstadkomma detta på kort tid.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
I slutändan kan jag hålla med om att det är säkert ett enkel resultat, men det som tar tid är ju att åstadkomma sitt upplägg på hur saker ska ligga och liknande. Kan helt klart implementera grafiska element om det uppskattas. Beror ju på vad man vill ha designen till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som att sälja en nästan tom tavla med några linjer där köparen får fylla på innehållet själv?
Lägg ner några timmar på designen och återkom med ett vettigt resultat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Med tanke på utgångspriset på 150kr som killen satt tycker jag inte man ska ställa för höga krav. Någon kan t.ex. vara ute efter en grund att arbeta vidare ifrån och finns det alltför mycket grafiska element för att fylla ut finns det de som klagar på det, att allt man ser inte medföljer osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|