FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan.
De närmaste månaderna har jag haft tankar på att starta eget inom webb- och reklammaterial. Men då det kom lite problem emellan, så kan jag inte göra det för tillfället. Jag har under ett par dagar och nätter knåpat ihop en design som var tänkt att användas som min hemsida till företaget, men då detta inte går att genomföra för närvarande har jag nu bestämt mig för att sälja sidan till någon behövande. Sidan är nästintill klar. Det saknas 2 undersidor (broschyrer och bok-omslag). Jag har även endast hunnit med att koda en referenssida. Vilket är PutOn UF. Denna hittar ni under "Projekt > Webbdesign > PutOn UF" Hemsidans URL hittar ni här. Jag säljer som privatperson och låter denna försäljning vara som en aktion. Startbudet är 1500kr, och varje bud är obligatoriskt minimum på 100kr. Det ni får med är alla bilder, html och css filer, php filer osv. Plus PDF filen. PS. De flesta "visningsbilder" är tagna från DeviantArt.com, så dessa bilder är inget ni kan använda, utan fås endast med som bildhållare. Alltså, dessa bilder är inget jag säljer vidare. Logotypen får ni med, men får ej användas. Mailfunktionen är skriven i PHP, men är lätt att ändra så att den skickar till rätt e-postadress. Detta kan jag tänkas hjälpa er med utan extra kostnad. OBS! För att ändra denna sida behövs grundläggande kunskaper inom HTML och CSS. Har jag glömt något, eller är det något ni undrar, fråga på! Mvh Fredrik Jonsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hejsan !
Du har PM |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du har fått svar Crystal
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hm, är ingen intresserad? Dyr? Finns det inget behov för att använda sidan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Du har PM !
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Du har PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sidan är såld,och tråden kan låsas! Tack!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|