FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Säljer fyra stycken .SE-domäner.
* Sålda * Senast redigerad av tobiasa den 2011-08-13 klockan 02:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag utgår från att min kod på unixtime.se inte ingår vid försäljningen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nej, bara halva stilmallen och allt JavaScript. Jag får det till 40% av frontendkoden (om HTML räknas som "kod"). Det som gör texten stor och stora delar av utseendet på sidan. Extra fint att stilmallen är felaktigt implementerad (åtminstone för mig blir det en stor vit yta under det svarta) och skriptet inte är rensat så nu ger det skriptfel...
Jag är inte så kinkig och ger gärna ut en GPL-licens till den som vill använda min kod men då måste man ju fråga först. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Om du läser huvudinlägget i tråden (och rubriken) så ser du att det bara är domännamn jag säljer. Och visst, de där raderna Javascript kan mycket väl vara från din site, men vill du gråta så gör det i PM istället. För övrigt tog jag bort den koden från sidan nu, så slipper vi skräpa ner tråden. Senast redigerad av tobiasa den 2011-08-13 klockan 02:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har fått några frågor om smshost-systemet via PM. Kan förtydliga lite här.
Förutom SMS-betalning, automatiskt aktivering/deaktivering när tiden går ut så har systemet dessutom: * Kontrollpanel med automatiskt uppsättning av nya vhosts * Automatisk inaktivering av konton som har förbrukat sin mängd trafik per månad * När ett konto skapas skapas en vhost med cust00XXX.doman.com som hostname, därefter kan användaren själv lägga till egna domäner/vhostar. * Alla användare är helt avskilda med egen PHP-process, egen / i FTPn etc etc. * Imagen bygger på Ubuntu Server med Apache (suexec), PHP, MySQL och vsftpd. Imagen har legat oanvänd ett tag och uppdateringar av programvaror kan vara aktuellt. Senast redigerad av tobiasa den 2011-08-13 klockan 02:09 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|