FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Telefonnummer är old school. Nu ska man tydligen ringa till mailadresser och domännamn med sajten siter.com.
Jag håller visserligen med telehomo.se, men detta gör det hela lite coolare. Har dock inte hunnit testa något än, men någon annan kanske har? Det kräver dock en app för tillfället, men telefonoperatörerna kanske kommer implementera något liknande i framtiden..? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Äntligen! Nu får mina .com-skämt en betydelse.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
erm..
.tel har haft detta som mål sedan länge. de har till och med en reklamfilm om just detta och flera telefoner stödjer att ringa .tel adresser utan app, och fler lär göra det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Gillar det inte. Vad är vitsen med det? Istället för att gå in på microsoft.se och kolla efter numret till supporten så ringer man microsoft.se? Ska alla dumpa sina telefonnummer i framtiden och ha en domän istället? Som att det inte redan nu finns nog med "domänpirater" som plockar på sig allt dom kan utan att ha ett vettigt syfte.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det låter ju faktiskt väldigt smidigt! Kul tjänst
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Inte nog med att detta är kul. Det lär ge upphov till en helt ny generation av skämt.
Rent spontant känns det som att man kan dra följande raggningsreplik någon dag i framtiden: ring mig på sexigochsingel.com, har 24 timmar uppetid ![]() Man slipper för övrigt komma ihåg enorma nummer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det borde inte heller finnas något som hindrar att man lägger till NAPTR- och enum-poster på sin egen (icke-.tel-) domän. Det borde kunna fungera med de flesta program som har söd för .tel. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|