FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag vill ha en .se-adress där sökordet (som också är en svensk vanlig produkt) innehåller ett "ö", vi kan låtsas att det är "sinnessjukaböcker.se". Alternativdomänen "sinnessjukabocker.se", finns även den till salu på andrahandsmarknaden. Jag har till en början bara råd att köpa en av domänerna och är inte på någotvis garanterad den andra om jag köper den ena. Vilken bör jag välja? Domänen är till en framtida e-butik. /beachhouse |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Låna hundra spänn av någon och köp båda! Du kommer ångra dig annars om e-butiken är en seriös framtida satsning. Använd den utan prickar som huvuddomän och peka den med prickar dit.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är ingen av de lediga utan det är någon som säljer dem alltså?
Jag hade nog gått för den utan ö om jag var tvungen att välja, men jag hade såklart satsat på båda om det var möjligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Satsa på båda, men börja med den utan å-ä-ö.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej tartareandesire,
Måste tänkt på något annat när jag läste (nåja, vad jag än gjorde) inlägget. Sorry för detta.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|