FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Domän: Tjenare.se
Vi är ett gäng polare som under fem år haft massor av olika småprojekt, tester, sajter m.m. på denna domän. Det är dock jag som i slutändan äger domänen och eftersom intresset för denna avsvalnat så tänkte jag sälja den. Den får en del besök varje månad genom sökning av ordet "tjenare". Har dock ingen säker statistik för detta så kan inte redovisa något där. Fick ett bud för två år sedan på 5000 kronor som jag inte accepterade. Tänkte dock marknaden bestämma priset i denna forumauktion. ![]() Domän skapad: September 2005 Besökantal: 105'555 enligt One.com's statistik Registrar: Loopia (innan hade jag One.com) Utropspris: 1000 kr exkl. moms Slut på auktion: 6 maj 19:59:59 Pagerank: 2 Skicka bud via PM. Jag lägger upp de bud jag får in via PM så fort jag kan i tråden. SÄLJES MED FÖRETAG (Jag har F-skatt). Loopia har inga överlåtelsekostnader så inga kostnader tillkommer vid ett köp. Senast redigerad av heavenclouds den 2010-04-26 klockan 20:20 Anledning: lade till pagerank |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lågt intresse => Sänker utropspriset till 500 kronor. Inget reservationspris. Inga mer sänkningar av utropspris.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle du kunna pm:a aktuell besöksstatistik, tack
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bump: Inga bud ännu. 18 timmar kvar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
intäkter och besökare senaste 4 månaderna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Inget innehåll, inga intäkter. Ändå lyckas det på något vänster rulla in 400-500 besökare i månaden (sedan nyår ungefär), troligen genom Google. Detta är enligt statistiken på One.com fram till 25 april (och den räknar dock inte unika besök.)
Nu ligger en Wordpress-blogg för att ha kvar Google-positionen på sökordet "Tjenare" där den ligger högt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ingen försäljning
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bumpar tråden. Tjenare.se till försäljning. 500 kronor exkl. moms fast pris. Överlåtelsekostnader står köparen för.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|