FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
jag har 3 stycken 75$-kuponger på Google AdWords som går ut någongång i slutet av September (har inga exakta datum). * Fungerar på nya konton, gamla konton har jag ej prövat. * "Worldwide"-kuponger Pris: 8$ styck, 20$ for alla tre. Betalning: PayPal Garanti: En kupong fungerar på ett nytt konto, ingen mer garanti ges. Prövar du på ett gammalt konto och de ej fungerar så ger jag ingen återbetalning. Forumrävar, med lång och aktiv närvaro på WN, kan få koden/-erna i förskott om så önskas dock med samma garanti som beskrivet ovan. PM:a mig ifall du är intresserad. Mvh, KF |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
De funkar inte på konton som är äldre än 14 dagar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
och samma "kuponger" delas ut gratis bara man googlar. http://www.googleadwordsvoucher.com/...ds-coupon.html
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för information KristianE!
Ara - De är inte gratis alls till sidan du refererar till, ifall kupongerna finns gratis på någon annan sida eller ej vet jag ej. M |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Här får man 750:- gratis
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för informationen Alex. Jag kommer kommentera något jag skrev i ett PM till en användare:
"Hej, tack för att du tog dig tid att skriva, det uppskattar jag. Jag är bosatt utomlands där AdWords är värda något, inte guld och smaragder, men ungefär 8-10$ för en 75$-kupong. Jag har (obv.) inte "studerat" den svenska AdWords-marknaden och kommer således inte få dem sålda. Man lär sig så länge man lever! Mvh, KF" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ursäkta om jag lånar tråden lite, men jag kommer under hösten att skaffa mig ett google AdWords konto och blev nyfiken. Låt oss säga att jag köper deras paket.
50 x $75 Google AdWords Voucher Code *Best Price* för $150 Innebär det högt räknat ($1=10sek) att jag jag kan köpa mig 50x750=37500sek i annonser för 1500sek? Låter minst sagt helt otroligt, har jag förstått det hela rätt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns säkert en begränsning på hur många vouchers du kan använda..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
SEB erbjudande är ju ett skämt. Man får en kupongkod som gick ut 2010-01-01...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De där vouchers funkar bara en gång...
Således kan du använda: 1 voucher för varje kreditkort som är kopplat, per sida, per adwords konto. Dvs har kontot använt en voucher kan du inte använda en till "start" voucher. Har kreditkortet använt en kan du inte regga nytt på samma kreditkort. Har webbsidan du försöker annonsera använt en voucher redan går det inte, fastän du lägger till på nytt konto med nytt kreditkort. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|