FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle vilja ha lite feedback på Goplay. Främst på själva weblayouten, men också givetvis på nuvarande funktioner och upplägg.
Länk: http://goplay.se/ (Ett litet tips, högst upp finns det ett svart och vitt T. Detta är för att ändra tema på designen från mörk till ljus. Fungerar detta eller går det göra mer logiskt?) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Grymt snyggt!
det enda jag skulle kunna sakna är någon form av mouseover effekt på höger och vänster pilarna. Annars väldigt snyggt! Det mörka temat tycker jag är mycket snyggare än det ljusa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Grymt snygg
![]() Dock skulle det vara mera upplevelse och se den när den är klar och allt är på plats. Hör av dig till mig så kan jag hjälpa med lite CSS som styla formulärer, knappar, hover-effekter etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snygg överlag men mörkröda färgen gör sidan aningen dyster. Gillar dock den färgade logotypen och även designen som är gjord av 'pixelroom' mer än den nuvarande.
Senast redigerad av daniel.s den 2010-08-13 klockan 14:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Håller med ovanstående skribent. Kanske en större bakgrundsbild med lite mer färger lättar upp?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Känns även som att sidan blir lite för platt och flyter ut i sig själv med alla de mörkgråa färgerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker den röda färgen gör sidan glad. Den är stark och vibrerande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den röda färgen funkar absolut på det ljusa temat, men inte på det mörka.
Jag hade ändrat textfärgen på det ljusa temat då det just nu känns alldeles för #000. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |