FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur stor chans har jag att hinna snappa en domän innan en snapback-tjänst? Eller är de bara fetglömma att ha en chans? Om jag nu sitter och hårdbevakar den dagen domänen i sig ska släppas.
Eller görs de på en millisekund av dessa tjänster då domänen släpps? Tacksam för svar. /ninza |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Cirka 0% chans. Du har så många fördröjningar om du inte har en egen registrar du kontrollerar att det blir omöjligt att vinna.
Men har du en egen registrar du kontrollerar har du helt okej chanser sålänge ditt script är bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som har koll på vilka registrarer som bedriver snapback-verksamhet idag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Dessa två känner jag till.
www.neware.se www.snapback.se Ja, jag vet att alla andra känner till dessa också men tänkte bara få till en lista av snapback-sajter/tjänster. Vore fint om andra kunde bidra med flera. /Pierre |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
http://frobbit.se erbjuder också snapback.
Jag provade att signa upp på Newware för ett tag sen men fick aldrig nått email tillbaka så den sidan känns kanske inte så stabil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det beror ju på vilket domännamn det handlar om också. Alla domäner som släpps blir inte snappade, men är det ett vettigt namn är såklart risken större.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
City Network erbjuder också snap, men man måste kontakta dem för de kör visst nån form av beta för utvalda
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Nicklas
Tyvärr måste jag säga att vi på City Network inte idag kan erbjuda snapback tjänsten. Detta är en tjänst som förmodligen kommer komma i vår nya kontrollpanel men förmodligen inte förrän under nästa år. Vår nya kontrollpanel kommer lanseras i november 2010. mvh Anders City Network Hosting AB |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|