FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjena, tänkte kolla intresset för detta otroligt bra domännamn för Starcraft 2. Eller om man nu har andra planer för "sc2" kombinationen
![]() Finns mycket som kan göras med denna då spelet är precis nysläppt. SC2.se Detta är ingen auktion utan mest för att kolla intresset. Är du intresserad så är de bara slänga iväg ett PM till mig. Bjudningar är självklart välkommet men som sagt ingen auktion. Domänen är nysnappad. Säljer som privatperson ifall en försäljning skulle förekomma. /Michael |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
12.000 sökningar i sverige per mån på SC2 . ..frågan är är det mer sökningar nu när spelet precis är släppt eller skulle släppas eller blir det mer sökningar med tiden?
hur länge kan det spelet tänkas vara intressant innan SC3 kommer? lite funderingar. finns väl ett värde absolut . mitt bud skulle vara 1500kr . för rätt person är den nog värd mer. men skrev bara hur jag ser värdet i det. ingen ålder...(varig reggad 2007 för första gången men droppat) ett domän som är bra just nu . men kommer sjunka i sökningar - min gissning. för va väl det det handlade om tråden? lite diskussioner och intressen ? ett stort + såklart är att allt är taget sc2.org .nu .co .info precis rubbet - höjer värdet ska bli kul och se vad andra säger skulle jag haft domänen hadde jag sålt den månaden innan release av spelet Senast redigerad av knullis den 2010-08-30 klockan 14:19 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() EDIT: 1500kr, tack men nej tack ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du har säkert helt rätt i det du säger. man ska nog veta mer om spelet och ha ett intresse inom det för att göra nåt vettigt avdomänen. inte funderat på att själv göra det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meddelande raderat
Senast redigerad av kippex den 2011-01-23 klockan 18:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
vore kul att se om någon vågar påstå denna domän är värd xx.xxx siffrigt eller mer?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meddelande raderat
Senast redigerad av kippex den 2011-01-23 klockan 18:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kippex utveckla gärna varför du inte anser den är värd mer än ett par hundra?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|