FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer nu ett gammalt projekt som jag inte har tid att slutföra.
Sidan är nflonlinefansite.com Det är en autoblog med inriktning på lagen i NFL. Sidan har i dagsläget ungefär 1000 unika besökare per dag, varav de flesta från USA. Till sidan hör även ett twitterkonto med drygt 1300 följare. Allt nytt innehåll på sidan kommer automatiskt upp på twitter med. En väldigt lätt sida att sköta om. Lägg en halvtimme om dagen i drygt en vecka och ni kommer ha över 4000 följare.... Kom med bud. I försäljningen ingår domän, sidan, twitterkontot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
inkomster? vart kommer trafiken ifrån?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte fårr in så många kronor på den än, beroende på att jag ville bygga upp besöksantalet först.
Besökarna kommer från Twitter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Lite tveksam hur man ska skrapa ihop 3k följare på twitter, på 7 dagar?
Sitter du på något magiskt, jag inte gör? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Man följer amerikaner som twittrar om NFL och amerikansk fotboll.
De som är intresserade av det kommer att följa och besöka sidan för de är ofta maniska i att hålla reda på allt som händer i NFL. Det finns rba gratis verktyg som hjälper dig att följa just de som du vill ha. Det går att få ihop 3000 mycket fortare än så, emn man vill inte riskera att Twitter stänger kontot så man måste börja om. Senast redigerad av fr33r1d3 den 2010-07-26 klockan 10:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen?
Lägger ner sidan annars. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kan du flytta/installera sidan på vårt webbhotell så kan jag lägga ett bud på 500:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
vart kommer posterna ifrån?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Posterna kommer från Youtube, ebay, amazon, och en massa andra håll.
En bra sammanställning av ett område som amerikanerna är som tokiga i att följa. har fått bud på 600. Hade hoppats på lite mer. Kommer vara borta några dagar nu, men kollar i slutet av veckan igen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|