FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan.
Någon som använt clickbank tidigare? P.ga mina begränsade kunskaper i engelska förstår jag inte det enklaste utav allt på clickbank. Kan någon som använt clikckbank tidigare skicka ett pm till mig? Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Clickbank var något nytt! Ser väldigt intressant ut. Det tråkiga är dock att när man söker på Clickbank på Google, så kommer det upp förslag såsom "Clickbank scam". Det verkar vara rätt många som undrar huruvida Clickbank är scam eller inte, något ni vet något om?
Jag tycker att idén verkar klockren. Om man vill promota sin e-book, så kan man låta andra göra det åt en, mot att man betalar dem, och då de promotar din bok, du får pengar, samtidigt som de också får pengar, så lär ju alla tjäna på det i slutändan. Grymt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Men hur många av oss här på forumet har grymma e-böcker? Tror conny och dom andra forum nissarna kanske har något. Clickbank är inget scam ska jag säga dig. Jag fattar bara inte hur mkt man tjänar på en produkt, står på engelska och min engelska är inte bra, har redan postat i ett annat forum men då får jag bara ett annat svar. Där känner jag mig blåst :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Clickbank är inte direkt något nytt, det har funnits ett bra tag och är ett väldigt bra sätt att tjäna pengar på. Har använt det ett tag så du kan skicka dina frågor här i tråden eller i PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag var och löste in min första clickbank-check hos Nordea tidigare idag. Inte super-svårt att tjäna mycket på en produkt då man får så sjukt mycket per sale.
Produkten jag marknadsför - får jag $30/sale för. 10 stycken sålda och jag är uppe i $300 ungefär... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tog dom mer eller mindre för att du redan är kund där eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Komplicerat, men värt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
nja, beror på hur man ser det, men kan hålla med dig att det är värt det. Men det verkar som om alla checkar inte har någon täckning...läst lite på andra forum osv och hört att massa fått checkar som inte haft någon täckning.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sen kopierade hon checken och min signatur eller vad det nu var. Och jag gick därifrån belåten som aldrig förr... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|