FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Tänkte nu sälja av designdelen av vårt bidrag i detta årets upplaga av Webbstjärnan. Länk till designen PSD-filer finns i viss mån. Startpris: 1000:- Tack på förhand Mvh Gabriel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Varför så extremt lik http://dev.trinax.se/site.png?? Ser alla designer likadana ut nuförtiden?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Däremot tycker jag dessa två designerna skiljer sig åt ganska ordentligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker också att dessa är lika, till mitt försvar har vår version funnits i ett halvår och efterapade med andra ord en annan design.
Och ja, Eaglesight. Det är standard nu för tiden precis som att sajter skulle bestå av header och sedan tre kolumner under det för ett par år sedan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har sett många utav Gabriels designer, här och på Aspkoll, även på htmlsidan om jag minns rätt, och han har alltid skapat unika saker i mina ögon.
Mvh Trådlöst hehe |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har gjort sidan som dem tycker är lik. Jag kan säga att jag inte har tagit inspiration från gabriels design.
Men Gabriels design är riktig, riktigt snygg!! Mycket stilren, snygga färger, ser mycket professionell ut. Värd över 1000kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tror inte zekighulam har skapat gmail, nytt wnkonto och ett företag för att smutskasta en tråd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en svag känsla av att jag har sett den designen han länkade förut i Feedbackforumet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vill verkligen inte gå så mycket på offtopic men vilken design har ni sett i feedback forumet?
Zeki's eller Gabriel's? Tror inte heller eagle.... är zeki's dubbel konton. Fast man ska aldrig säga aldrig så jag vet inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ang. dev.trinax.se, kolla www.trinax.se, så ser du att dem har webservrar, dem hostar min hemsida.... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|