FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
igår köpte jag en HTC Wildfire men har problem med det mobila nätverket. När jag ska surfa över mobilnätet så funkar det inte och jag får "anslutningsproblem" som meddelande. Enligt Tele2 Comviq ska allt funka med abonnemanget och de uppgifter jag lagt in på telefonen, men jag är osäker. Det är ju en ny modell och de automatiska inställningerna kanske inte funkar problemfritt.
Är det någon här som har en HTC Wildfire och upplevt samma problem, eller också kör Tele2 Comviq och kan ge mig inställningar som funkar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Surfa in på www.swedroid.se och kolla in deras WIKI ang. APN ..
Tele2's support är nog samma som hos Telenor och Telia.. Android vad?? hahaha.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tack, det funkade! Det fanns några inställningar där som inte Tele2 själva inte ville dela med sig av. De vill väl stänga mig ute från mitt fria surf-abonnemang några extra dagar tills jag klurat ut det själv
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|