Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hjälp med ny eller gammal logotyp

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-06, 17:44 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Standard Hjälp med ny eller gammal logotyp

Jag behöver hjälp att återskapa vår logotyp. Vår logotyp gjordes för fem år sedan och fanns då i hög upplösning och i olika färger. Men en datorkrasch gjorde att allt gick förlorat och den enda versionen som finns kvar idag, är den som vi använder i vår e-butik.

Här hittar du logotypen: pas*sion*ofswed*en.se (ta bort stjärnorna)

Jag skulle behöva någon som gjorde exakt samma logotyp som vi har idag, men i olika färger och upplösningar. Samt i en version som lämpar sig för tryck/press.

I första hand så efterfrågar jag alltså bara någon som kan göra kopior av vår nuvarande logo. Men om någon tror sig kunna göra en helt ny och snyggare logotyp så är var och en naturligtvis välkommen att försöka (jag tycker själv att vår nuvarande logo är ganska amatörmässig).

Ersättning för att göra samma logotyp som vi har idag, men i bättre upplösning och olika färger blir 300-400 kr/tim exkl moms med f-skatt. Om någon känner sig manad att göra en helt ny logotyp så får annan ersättning diskuteras.

Skicka PM eller maila till gu*stav(punkt)a*berg(snabel)ai*dex(punkt)s*e
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017