FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Undrar om någon här har haft erfarenhet utav att utföra jobb åt DW Media och/eller SmsNetwork...
Gjorde ett jobb nyligen för dem gällande www.way-sms.se - gjorde design plus CSS, men har inte fått något betalt för detta jobbet ännu....han har också helt sluta svara på mina mail sen 2-3 veckor tillbaka.... ![]() Skulle vara intressant att veta om någon mer än jag råkat ut för liknande. Första jobbet; www.smsnetwork.org fick jag betalt för, dock fick jag jobba betydligt mer än vad vi kom överens om, främst då gällande CSS. (även där gjorde jag design och CSS) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror det finns ett antal trådar om han som står bakom sidorna, testa söka!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om det fortfarande drivs av den där galningen från nordmaling så är han en ful fisk.
http://www.wn.se/t15576.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
ja...tyvärr verkar det vara samma person...då kan jag nog glömma betalning för det jobbet...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Säger bara "suck" tystlåtet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Tyvärr så lär man sig ta betalt innan leverans "the hard way"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Svårt att ta betalt i förskott tyvärr, bättre att kolla upp kunden i förväg. Ser allt bra ut kreditmässigt så fakturerar man, ser det skumt ut så begär man förskott eller struntar i det om kunden vägrar. Företag med bra kreditvärdighet betalar inte i förskott.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
ja...det är sant...inte mycket att göra åt saken, mer än att gå vidare... vill dock varna andra för denna personens tillvägagångssätt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
en riktig lurig kille, tyvärr.....vill helst inte snacka illa om någon här...men se upp för honom....han verkar dessutom ha en väldigt livlig fantasi...
![]() Senast redigerad av editman den 2010-04-08 klockan 15:45 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|