FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ändrar en enkel webbside-logga och undrar om någon av dessa två känns stilfullare än den andra?
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gillar den första bättre. Vet inte varför... Snyggare typsnitt på "övertexten" och mindre staplar kanske...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den första var bättre
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gillar också 1:an mer, tycker staplarna på 2:an är för höga
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ettan gillar jag också bäst. Känns skönare på nåt sätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tack, ni är bäst!
Jag har inte mer tid att sitta med "skräpet", så det blev en kompromiss/hybrid, mest baserad på att ni verkade gilla ettan mer, vilket också frugan gjorde (hon undrade iofs varför jag håller på med det överhuvudtaget, hehe). Tack för era åsikter igen! Så här blidde den tillslut:
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ojdå,
Tack pojkar, det känns fint!
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Fint kaptenen! fick lite "statistikkänsla " över de första förslagen. bra jobbat!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|