FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjabba tjena hallå!
Jag skulle vilja ha lite konstruktiv kritik på den här designen: http://imghack.se/rick/grafikstudion_ex1.jpg Kom gärna med förslag vad jag kan göra bättre. Tack på förhand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Snygg och stilren.
Men de här gråa linjerna känns väl lite onödiga? Förstår att de ska separera innehåll, men undertill finns det inget innehåll att separera ifrån ju. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Ser bra ut i överlag.
Det enda jag egentligen tänkte på var att kanten bredvid sökrutan inte verkar ligga jämt med delen under där. Svårt att förklara. http://screenshots.ooskar.com/4cd246...c70b96b75a.png Sen har sidan inget riktigt avslut, det är bara lite vitt där nere. Men det kanske fylls på när sidan kodas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag vet att det är lite onödigt, jag jobbar på att få fram något bättre.
Citat:
Den missen är fixad! Jag har inte kommit till footern/botten på sidan än, jobbar fortfarande med kontentan samt toppen av sajten. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Snyggt och inbjudande! Det blir trevligt att se slutresultatet framöver. Skall jag ändå "klaga på" en petitess så känns loggan (Grafikstudion) lite trist. Ingen fel att bara ha den vit men det känns som Arial Italic, dvs så standardfont det kan bli. Men annars tycker jag det ser lysande ut än sålänge!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tackar & bockar! Grafikstudion är endast temporärt, sidan är inte till grafikstudion.. sidan kommer gå till försäljning när den är färdig och då för jag in den riktiga loggan
![]() Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ok, got it! ;-)