FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjena tjena!
Har precis spenderat några timmar på en design som inte det blev någonting av från min sida och därför söker jag en köpare som har mer användning för den! Den säljes som PSD photoshop fil som är väl organiserad med grupper och lager. Bilderna som används går att köpa på iStockphotos och jag har länk till respektive bild! Den är helt unik och går ej att tex tanka ner på nätet. Betalningen sker till mitt privatkonto vid ev. köp Ni ser en print av designen här: http://img687.imageshack.us/img687/1334/youhosted.png Säljes i form av budgivning som startar på 100kr eller om jag får ett bra bud som jag väljer att sälja direkt till! MvH! //Philip Andersson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Väldigt snygg design! Har senaste timmen övervägt om jag ska buda, ska fundera lite till. Vet inte om ja kommer ha användning för den.
Men med detta inlägg ville jag framförallt säga en sak, Lycka till och hoppas du får ett bra bud! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
tackar så mycket, glädjer mig att höra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du borde nog iaf sluta sno footersaker ifrån andra webbhotell.
Typ, Binero. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur kan det vara att förstöra en tråd, genom att tillföra relevant fakta om ett objekt du säljer?
Det finns stadgade lagar både i Sverige och på WN över försäljning och användning av upphovsrättskyddat material, tydligen har dock inte du greppat det helt... Därför min vilja att upplysa dig över att det faktiskt ÄR olagligt. Nedan kan du läsa mer om Sveriges Rikets lagar; https://lagen.nu/1960:729 Med vänliga hälsningar, Jim N |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
edit Jaha du menar logotyperna i footern som Binero inte har någon copyright på? Senast redigerad av Jawn den 2010-03-17 klockan 06:09 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jawn, nja men ta lite tid och kopiera bilderna och mät avstånden i t.ex. PhotoShop så är det ett intressant sammanträffande att avstånden är exakt lika mellan loggorna på binero.se och i templaten.
Sen har det väl ingen bäring på själva templaten för loggorna är väl bara ett exempel på utsmyckning och ingår knappast i templaten. Eller har jag fel? EDIT: Läste inte tillräckligt noga första gången, sorry. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
visst jag har tagit bineros bild i footern men snälla rätta mig om jag har fel nu, men är Binero upphovsmännen för alla dem logos?? Isåfall så lovar jag att jag genast kommer att byta ut bilden eller ersätta den med något annat! Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Förslag på enkel lösning: loggorna ingår inte i templaten. Bra så? Alla nöjda?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|