FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan,
är på jakt efter en designer för att få fram en design till min personliga bettingblogg. En hyfsat enkel variant men ändå en modern sådan sökes, även en logga/toppbanner ska skapas. När själva designen gjorts så är det kodningstime i css/html som skall göras. Det är är en hel del fria händer med färgsättningen och designen även fast jag har några egna idéer/förslag. Deadline: Efter överenskommelse. Kvalifikationer: Även fast arbetet i sig inte känns alltför krävande så känns det alltid bättre med någon som har några år på nacken så det är ett krav. En idérik person som gillar att bolla runt och har egna förslag för att förbättra är ett stort plus! Har ni tidigare arbetat med att skapa bloggar etc. så får ni mer än gärna skicka med några exemplar, i övrigt så krävs det en typ av portfölj eller uppvisande av gamla arbeten. Sollar bort dem som inte har något att visa upp! Ersättning: Ersättningen sker givetvis i riksdaler efter avslutat arbete. Det är svårt att specificera vad priset landar på och jag är fullt medveten om ni inte kan sätta fingret på en summa i-dagsläget. Så jag avslutar med att skriva att betalningen sker efter överenskommelse. Kontakt: Vid första kontakt är det lättast att dra iväg ett mail till [email protected] alternativt ett PM. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|