FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Såg denna annonsen på blocket, är lite intresserad men tänkte höra med er först.
Är det lagligt? Bra pris? Sidan: http://www.blocket.se/vi/30990422.htm Tacksam för svar innan jag mejlar killen. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Räknas antagligen som lotteri och därmed måste du driva den från utlandet där sådant är lagligt.
Dessutom kommer han antagligen att prångla ut en massa kopior, men det stör kanske inte dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jodå, vill ju helst ha ngt unikt ![]() Tack för ditt svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om det är en bra idé eller inte fanns några problem så skulle de nog knappast sälja den, och absolut inte så billigt som 15.000. 15.000 är ju bara knappt 30 mantimmar för en konsult, inte ens en veckas arbete.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Verkar inte gått bra för dessa killar. De ville sälja 2-5% av bolaget för 50k för något år sedan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Väldigt dåligt koncept med buden tycker jag...
Varför skulle man bjuda på nya "auktioner" när man inte har minsta chans att vinna då? Mycket bättre med öresauktioner eller de där man väljer ett nummer och den med det lägsta unika vinner. Om det är värt 15.000 är väl upp till dig och vad du har för planer för sidan. Det är ju en hyfsad domän för rätt projekt om inte annat. Citat:
För om man köper siten så lär man ju få med domänen och den kan han ju bara sälja en gång. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Domänen är nog inte värd så mycket den heller:
Citat:
Från 2002. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
What?
Jag tycker det är en distrikt skillnad i namn där. Hur kan de få ensamrätt till alla namn som heter något med "bay". Fast det kanske bara gäller inom auktionsverksamhet? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|