FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej och hå.
Jag går i tankarna kring att börja köra lite nyhetsbrev till mina "users". Har inte gjort detta tidigare, men själva lösningen för att lev e-breven och stat, template osv är klart. Det jag funderar över är mer vad man bör ha i sitt nyhetsbrev, vad är nyckelfunktionerna? Och inte minst, kan jag få någon konvertering av detta? Är affill länkar eller tipps om nya produkter i nyhetsbrevet den bästa vägen att gå? Hur började ni eller vad använder ni för nyckel funktioner i detta? Jag tänkte kanske att man kör lite av senaste månadens nyheter, samt mest aktiva diskutionerna. Vad rekommenderas mer? Sitter och kollar på lite nyhetsbrev man får i lådan själv. Dustin, = produkter och kampanjer. Ebay, = kampanjer och div deals Ticket, = respriser och lite mini liknande artiklar kring resmålen Paypal, = deals från deras kunder, dvs de som använder paypal som system Techsweden, = recensioner av produkter Hi-Fi klubben, = rabbater och tips om lagerrensning osv. osv osv osv Alla nyhetsbrev man får är nästan bara att sälja på en saker, bortsett från t.ex. techsweden som är enbart recensioner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |