FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ett parti med tandblekningsprodukter som nog borde kunna ge en rätt bra avans om du har befintlig butik eller säljer via annat sätt.
Det består av: antal 92 22%kit (med blekningsgel, tandskenor) 4 35%kit (med blekningsgel, tandskenor) 15 spray (andedräktsspray emd vit effekt 11 penna (tandblekningspenna) 10 22% (extra gel) 10 35% (extra gel) 95 förp. med guldsnöre Amerikansk tillverkare. Ut till konsument kan jag tänka mig det ligger på runt 20 000 inkl moms. Ge mig bud, börja på 5000 ex moms. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vad är det för märke på produkterna? Dentaway?
Säljer du styckvis eller måste man köpa allt på samma gång? Är intresserad av "35% extra gel" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Och igen.
Nu är det 80 22%kit (med blekningsgel, tandskenor) 4 35%kit (med blekningsgel, tandskenor) 10 spray (andedräktsspray emd vit effekt 5 penna (tandblekningspenna) 10 22% (extra gel) 10 35% (extra gel) 84 förp. med guldsnöre Pris för allt: 4000 + moms alternativt 3000 + moms för enbart de 84 kit med förp och guldsnöre som är kvar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det kan vara en smart idé att svara på tidigare frågor för att öka chans till försäljning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Varumärke?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Quion: Vermillon fick svar när han frågade via PM.
Tillverkare Brite Teeth USA. Går att dela på kiten om så önskas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köp hela paktetet och sälj dem för 100 kr styck på tradera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu uppar jag .Nu till våren vill alla ha ett vitt leende!
Nu är det 80 22%kit (med blekningsgel, tandskenor) 4 35%kit (med blekningsgel, tandskenor) 10 spray (andedräktsspray emd vit effekt 5 penna (tandblekningspenna) 10 22% (extra gel) 10 35% (extra gel) 84 förp. med guldsnöre Ge mig bud, börjar på 3000 kr för allt, ex moms. Ett pris ut till konsument bör ligga på runt 15000 sek inkl moms. Köparen står för eventuell frakt (uppskattningsvis någon hundring eller två) eller avhämtas i Kalmartrakten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
addiction: För att jag arbetar 60 timmar i veckan, förutom mina e-affärer.......=P
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|