FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Snart är det Alla hjärtans dag och på fredag startar Monarks kampanj. På vårkänslor.nu kan alla skicka sången Evig kärlek till alla som de tycker om, i en helt egen tappning. Sången finns i drygt 200 versioner, från Adam till Åsa, anpassade för att passa alla.
Kolla gärna in kampanjen www.vårkänslor.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Wow, coolt!
Dock verkar det vara problem med att skriva vissa specialtecken i de olika fälten. @ exempelvis. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Alltså det är "bara" flash.. men faaan så coolt det var.. att dom sjunger ens namn gjorde det 1000x mer imponerande av någon anledning. Otroligt snygg grafik med!
2 Tummar upp! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kool, men det känns inte alls som att detta postats i syfte att få feedback, med i inlägget finns inte ens klassiska "all feedback mottages tacksamt" eller "jag vill ha feedback på X", bara en uppmaning att man ska kolla in sidan.
Finns det ingen möjlighet att previewa någonting? Jag vet inte vem som skulle vilja skicka något till någon som de inte vet vad det är. Nu gick jag igenom stegen och ser att det går att previewa EFTER att man fyllt i uppgifter. I första steget borde nämnas att preview kommer efter att man fyllt i uppgifterna och att man sedan kan välja att skicka eller ej, eller ännu bättre; man skriver in namnet och kan omedelbart på samma sida lyssna på sången, alltså som steg 1. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det laggar som fan på min ASUS eeePC
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Efter att mottagaren sett videosnutten en gång hittar jag inget sätt att spela om den? Det går visserligen att ladda om sidan men ändå.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Får man inte skriva åäö i hälsningen? Blir bara skräp
![]() Galen encoding gissar jag. Jag sitter på mac. |