FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet något om detta? Uselt!!
falskakk.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ett år gammal "nyhet"...men det är klart det är värdelöst. Funkar lika bra med ett handskrivet körkort efter en QP'a från farbror blå.
Att sen domänen finns i connection med white trash förvånas man knappast av... Senast redigerad av WebboT den 2010-01-08 klockan 07:02 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Allt är bluff, skulle jag tro.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Funkar fint fint sålänge det används utanför Swe. Ser ut som original men finns ej reggat i systemet. Åker du t.ex. under en längre period till utlandet så är det guld!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
BestÄllningsstopp fram till 2010-01-20, inga nya ordrar kommer bli behandlade,
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Inte så bra idé.
Urkundsförfalskning. Visserligen tror jag inte direkt att man skulle få de där "upp till 6års fängelse", men du får dagsböter samt en fin notis i ditt register att du är dömt för urkundsförfalskning "klingar fint för dem som läser de". Samma sak om du lånar ut ditt leg till någon som inte är du, så åker ni båda fast. Dvs om personen försöker använda det till nått "gå in på krogen". "Straffet för urkundsförfalskning är fängelse i upp till 6 år ifall brottet anses som grovt." http://sv.wikipedia.org/wiki/Urkundsf%C3%B6rfalskning Urkundsförfalskning, är ett brott enligt 14 kap. 1 § brottsbalken (1962:700). För urkundsförfalskning döms den, som genom att skriva annan, verklig eller diktad, persons namn eller genom att falskeligen förskaffa sig annans underskrift eller på annat sätt, framställer falsk urkund eller också falskeligen ändrar eller fyller ut äkta urkund, allt under förutsättning att åtgärden innebär fara i bevishänseende. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Märklig verksamhet denna. Dyrt också. I landet där jag bor kan man köpa motsvarande (i varje fall press-ID och student-ID) för under 100 spänn. Personligen föredrar jag att enbart använda mig av kort jag inskaffat med ärligt uppsåt. Så jäkla trist är jag. ;-)
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |