FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag väntar fortfarande på pengarna från mars. I mitten på april fick jag besked att nått strul med banköverföringarna medfört försening, men att allt skulle vara fixat runt den 20/4.
Fortfarande ingen utbetalning och inget nytt besked trots påstötningar. Nån mer som är i samma sits? Smsmovies har alltid funkat kanonbra, så jag hoppas på att det här bara är ett tillfälligt problem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Du kan nog vara lugn. Fick cashing i mitten på förra veckan och dom beklagade sig över massa trubbel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jeg mangler også betaling og får ingen kontakt med support. Vet også om 5 - 6 andre personer som ikke har fått utbetaling den siste mnd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur har det gått för er? Fått några ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Överföringen kom fram till min bank i Sverige idag, och pengarna finns tillgängliga.
I och för sig så är det andra eller tredje gången jag får en utbetalning. Så här lång tid tog det inte dom andra gångerna om jag minns rätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är pengarna synliga på mitt konto och ska vara tillgängliga i morrn enligt banken.
Det brukar inte ta 10 dagar från transferdatumet till pengarna är på kontot, men nån vecka har det tagit lite då och då. men nu är det i i alla fall löst, så jag är nöjd om det fortsätetr funka. (Nu vore det bara bra om de fixade till den gamla varianten av "flashknapparna" med genreindelade förhandsvisningar igen; de nya säljer inte alls lika bra.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Noen som har fått utbetaling nu i september?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Inte jag heller.
|