FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är en 22-årig IT-konsult som söker kontorsplats i Stockholmstrakten. Hade tidigare kontorsplats på söder, fick en idé att det minsann skulle gå lika bra att jobba hemifrån, har nu insett att det inte fungerar för mig.
![]() Jag söker en enklare kontorsplats, behöver inte vara någon prime-location eller trendig inredning. Spelar ingen roll om det är eget rum eller delat. Enda kravet är tillgång till toalett. Behöver mest ha en psykisk gräns mellan hem och arbetsplats för att kunna fokusera när jag jobbar. Så har du/ni någon skrubb över så kontakta mig! Referens från tidigare hyresvärdar kan ordnas om så önskas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har ett rum ledigt, ca 10-12 kvm på bondegatan på söder. 3000kr/mån. 24mbit/s bredband, städning, tillgång till skrivare/kopiator/kaffebryggare/espressobryggare/osv + någorlunda trevliga kollegor ingår. Skicka PM om du vill komma och kolla.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det hjälper troligen inte dig om du inte vill ha en rejält stor psykisk gräns, men vi har platser i Helsingborg from 1 mars. Mer info på mummaland.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Anders Larsson
Låter intressant! Vad har ni tänkt er för hyra och vad sysslar ni själva med för verksamhet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skickade dig ett PM men den funktionen verkar lite buggig just nu, fick du det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Vi hyr ut kontorsplatser i öppet landskap på Strandvägen 67. För 3300 kr/månad ingår hyra, städning, pentry med micro, vattenkokare, kaffekokare, kyl och 2 st. kokplattor, toalett och bokningsbart konferensrum. Tillgång till både laserskrivare och bläckstråleskrivare finns. Mer information om lokalen och vilka som sitter här idag hittar du på www.hyra-kontorsplats.se Hör av dig till anna.helin at byus.se vid intresse ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Priset hänger lite på vilken service man vill ska ingå, men runt 2500:- / mån. Då ingår plats (men inget skrivbord) i öppet landskap, tillgång till kök och konferensrum etc. Badbar och dusch, om man känner för att springa en runda innan man jobbar, öppen spis i konferensrummet om man är lite frusen och stor härlig balkong mot stadsparken ingår också :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |