FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjena, hoppas alla fått en god jul.
Jag har sett tidigare att det finns tjänster som reparerar en cdskiva från repor mm. Har googlat lite efter några men kan inte hitta dem, därför undrar jag om någon här kan tipsa om några, helst även om ni har erfarenheter av bolaget. Och ett krav är väll att det ska vara från sverige, vet att det finns. tacksam för svar! ![]() Gott nytt år! //Philip Andersson! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror väl på hur pass skadad den är. Vet att exempelvis Game erbjuder slipning av CD, vilket enligt personalen ska kunna hjälpa. Kostade en hundring eller två tror jag. Jag har inte provat själv.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det mindre repor så fungerar tandkräm. Det är det lilla slipmedlet som finns i tandkrämen som gör det hela.
Gör bara så här: * Ta lite tandkräm på pekfingret och gnugga in krämen med cirkelrörelser på CD:n. Om tandkrämen inte räcker så ta på mer. * Gnugga på! * Skölj bort tandkrämen med vatten och torka skivan försiktigt med en finare handduk (som inte ger repor) * Klart! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|