FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Domän: Online-tv.se Jag säljer nu en domän jag haft sedan ungefär augusti förra året. Jag är första och enda ägaren av denna domän som ligger på Active24. Tidigare innehåll på denna sajt har varit länkar till Surfthechannel (.com). Men inte haft fler än ett par hundra besökare, aldrig satsat ordentligt. Det finns en kanal från Youtube samt en fanclub på Facebook för denna sajt men detta är borttaget och bör försvinna från sökmotorer så småningom. Domänen är online-tv.se och vad jag vet så finns det ingen "online-tv.xxx" kvar att köpa. När jag kollat på Loopia så finns .cc ledig men ingen annan. Utropspriset tänkte jag skulle vara 1000 kr exkl. moms. Jag säljer med F-skatt. Köparen står för ev. överlåtelseavgifter/ägarbytaravgifter. Är ny på auktioner så säg till om jag glömt något eller om det är något ni vill veta. Högsta budet nu på lördag 28:e november kl. 20:00 vinner auktionen. Senast redigerad av since73 den 2009-11-25 klockan 01:41 Anledning: Förtydligande om vilket domännamnet är. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen forsaljning.
Om nagon ar intresserad finns jag pa PM. ![]() |
||