FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har 5 designer jag gjort när jag varit sjuk.
Nu ska de bort! Säljer som privatperson. Det är budgivning. Så det är bara att börja buda! Hoppas någon är intresserad! Design 1 Design2 Design3 - SÅLD! Design4 Design5 Budgivningen avslutas 24 timmar efter första budet kommit in. (Gäller varje design) Senast redigerad av grizz den 2009-11-10 klockan 17:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Innehar du f-skatt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nepp
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljs de kodade? Det är ju rena 5minuters designer annars menar jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
De är inte kodade. Men tack för din kommentar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen som är intresserad?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Känns lite som systematisk försäljning då man gör 5 designer som överlag inte är mycket till design. lite runda boxar och färg. Typsnitt som ej är anpassade för webben. Design nummer 2 innehåller knappt någonting? Jag vill ändå inte klaga för mycket. Vet att detta inte är postat i feedback sektionen. Keep on! Men tänk på vad och hur du säljer. Det har startats ett antal diskussioner här på wn angående kvalité på designer som säljs. Ha en bra dag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej, Skulle du kunna ge mig lite idér på vad jag kan göra nästa gång och vad man kan använda för typsnitt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle nog råda dig till att utarbeta en mer "komplett" design och inte 5st som är halvfärdiga.
teckensnitt som är webbsäkra är t.ex * Arial / Helvetica * Times New Roman / Times * Courier New / Courier Andra alternativ som brukar fungera bra är: * Palatino * Garamond * Bookman * Avant Garde Några fonter som fungerar bra på Windows and MacOS men inte Unix+X är: * Verdana * Georgia * Comic Sans MS * Trebuchet MS * Arial Black * Impact saxat från codeodyssey. Lycka till ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |