Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kontakta företag

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-01-30, 14:44 #1
YesBoss YesBoss är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
YesBoss YesBoss är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
Standard Kontakta företag

Jag tänker starta en köp och säljportal för endast Volvo bilar, detta "projekt" är något jag har velat göra under en längre tid och kommer förstås från mitt intresse av just Volvo bilar. Så jag räknar inte med att bli multimijonär, men kanske med tiden drar den in lite extra pengar, men mitt dilemma är att portalen är snart färdigbyggd och jag har funderat på hur jag ska få alla bilhandlare att annonsera hos mig.

Bilhandlare kommer förstås att få annonsera gratis nu i början, men en sak har jag lärt mig och det är att bara för att det är gratis så betyder det inte att de kommer kasta sig på min portal och be mig lägga upp alla deras annonser. Så jag behöver tipps och råd på hur jag på bästa möjliga sätt får dem att sätta in deras annonser på min nya portal, jag har funderat själv på att erbjuda dem att jag tar hand om det administrativa och lägger in dom själv. Så kanske det låter smidigare i deras öron..

Alla förslag uppskattas!
YesBoss är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017