FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag driver mitt egna företag där jag har lite webbprojekt och säljer hemsidor till andra företag. Jag är dock inte den bästa på marknadsföring och mina webbprojekt är under uppstart så inkomsterna är inte så höga just nu. Därför skulle jag behöva få in lite pengar vid sidan om. Det jag då undrar är om det finns exempelvis företag som har ett nätverk speciellt inriktat för webbutvecklare som kan förmedlas uppdrag när det dyker upp. Jag skulle gärna ansluta mig till ett sådant nätverk. Tänkte mig att man skriver in det man är bra på och sedan avgör dom om jag är lämplig för deras kund. Kom gärna med tips/länkar på sådana företag och skriv gärna det ni vet om dom och vad man bör tänka på m.m. Kom även gärna med andra tips för alternativ i min situation för att få inkomsterna att börja rulla bättre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
getafreelancer.com eller som de heter nu freelancer.com
eller rentacoder.com finns välla också |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns inga svenska företag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
okeli.se är väl nånting i den stilen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Presentera dig för alla konsultfirmor och anmäl ditt intresse av att bli underkonsult om kompetensen saknas hos dem själva. Det är nästan ovanligt att man sitter på uppdrag nu för tiden utan att ha en mellanhand som förmedlat uppdraget på något sätt. Ännu bättre blir det om du sitter på någon nischad kompetens som firmorna själva inte har full beläggning för.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|