FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Förrutom att söka på Blocket söker jag nu bland er användare på WN om ni har någon ledig lägenhet eller rum i GBG att hyra ut realtivt omgående pgr av jobb i staden.
Tacksam för alla svar! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har tyvärr ingenting att erbjuda själv. Känner du någon i Göteborg? I så fall kanske det kan vara en idé att be honom / henne sätta upp en lapp på lämplig plats, exempelvis Chalmers eller universitetets / kårernas lokaler.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-10-28 klockan 01:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja det var faktiskt en bra idé, ska faktiskt iväg till GBG så får ta med mig någon lapp så får man hoppas på napp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sätt in en annons i GP om att du vill hyra en lya och med en trevlig bild på dig själv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är det du söker?
Storlek, maxhyra, läge? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Max hyran skulle ligga på 6000kr och vara relativt centralt, storleken har mindre betydelse.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Regga dig på bopunkten (men betala inte) och släng sedan iväg ett PM med din mailadress så bjussar jag på medlemsskap om du vill.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Gamla SVT lokaler i örgryte är övergivna
![]() ![]() Annars kan det vara billigt och bra att själv slänga upp en blocket annons. Du lär få bra med svar där, eller som fabian säger, använd bopunkten |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Polaren äger gammla tv-huset men det är inte mycket kvar av det nu! Men som sagt släng upp lappar på chalmers och liknande. Men det är inte lätt att hitta lägenhet i Götet!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|