FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
För att hålla kostnaden nere på programmet så söker jag utländska programmerare. Programmet kommer förmodligen utvecklas i c, .net och silverlight/wpf, programmet är simpelt och tar cirka 80 timmars programmerande. Ser helst att dessa utländska systemutvecklare har arbetsgivare/kontaktperson i sverige(helst göteborg) för att kunna förbättra kommunikationen. Kan någon tipsa mig vart jag finner det jag söker? Företag, sökord, hemsidor, alla tips uppskattas ![]() MVH Hansen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Testa att söka på wn. Finns väldigt många trådar om utländska programmerare. Jag känner dock inte till någon firma i Sverige som sysslar med outsourcing till t.ex. Indien för så små projekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det finns en kille i Stockholm som pratade om att han skulle börja samarbeta med kinesiska programmerare men jag vet inte hur det gick sedan. Om det är intressant så skicka ett PM.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är det några andra du vet finns? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
getafreelancer.com ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
ingen som vet något som de använt själva de kan rekommendera?
letar efter programmerare med små krav på betalning och höga kunskaper. men samtidigt är det bäst att använda sådana som andra har använt och kan rekommendera. så finns det någon som kan rekommendera kodare som är bra och billiga? svenska som utländska ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|