FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer en samling med vanliga svenska efternamn. Vissa i grundform, andra i genitiv vilket är vanligt i t.ex. firmanamn.
Styckpris 1000 kr. Skulle dock helst se att någon övertog samtliga namn. Vid sådant paketköp accepterar jag pris motsvarande 400 kr/st. Denna typ av domännamn är en bra investering då de nästan alltid går att sälja till slutanvändare för höga pris. Har själv sålt liknande domännamn till slutanvändare som hittat adressen endast genom att jag använt mitt eget parkeringssystem. Köparen betalar ev. överlåtelseavgifter och namnen finns på Loopia. Detta erbjudande gäller i en vecka, till den 21/10. Om domännamn dessförinnan inte säljs tar jag givetvis också därefter gärna emot bud, men förbinder mig inte att sälja enligt dessa vilkor. Använd gärna PM för att lägga vantarna på namnen. Först till kvarn gäller. Och här kommer domänerna: Amelin.se Asbergs.se Aslunds.se Berntssons.se Blomkvists.se Bolins.se Dalgren.se Edbergs.se Ellingsen.se Engstrands.se Gudmundssons.se Holmqvists.se Hussein.se Lidstroms.se Lundkvists.se Lundqvists.se Norrmans.se Rambergs.se Stals.se Vedins.se Vestbergs.se Vestins.se Vestlunds.se Vevall.se Videll.se Vikberg.se |
||
![]() |
![]() |
|
|