Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Felaktiga uppgifter hos Eniro

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-09-30, 16:54 #1
Anders Larssons avatar
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jan 2004
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Anders Larssons avatar

Reg.datum: Jan 2004
Standard Felaktiga uppgifter hos Eniro

För ett tag sedan blev jag uppringd av en telefonsäljare från Eniro. Det enda problemet är att de ringde på mitt privata mobilnummer och det gällde ett företag som inte har något telefonnummer.

Vi konstaterade snabbt att vi inte var intresserade av att köpa ytterligare info, och säljaren berättar då att vi inte kommer att finnas med öht.

Jag förklarar, ännu en gång, att hon ringt mitt privata mobilnummer, och att jag absolut inte vill ha med denna uppgift, så det låter jättebra att vi inte ska vara sökbara.

(För er som undrar, företaget i fråga driver ingen extern verksamhet)

Döm av min förvåning när jag märkte att Eniro nu (det fanns inte när hon ringde mig) lagt upp företaget, inkl mitt mobilnummer, under detta företagsnamn!

Tycker ni att jag bryr mig för mycket? Mitt nummer är i sig inte hemligt eller speciellt svårt att hitta.

Uppgifter har givetvis även hamnat på Emfas.se, där ett av mina andra företag har ett telefonnummer inlagt som jag inte haft på cirka 6 år. Numret har sedan något år tillbaks delats ut och det är en privatperson som har det nu. Undrar om de får samtal till mig ibland? :P
Anders Larsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017