FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjo!
Nu var det dags att sälja min cupsida. Sidan var ett projekt jag hade i början av skolan när jag lärde mig php så koden kan optimeras en hel del. Anledningen till att jag säljer den är att jag inte orkar ta tag i den. Sidan var tänkt att användas till dota men kan likaväl användas till vad som helst. Sidan är skriven i PHP och använder sig av mySQL-databas. Adress till sidan är http://dota-cup.com användarnamn: demo pass: demodemo Funktioner: -Varje användare kan skapa och modifiera egna cuper. -Varje användare kan skapa lag som sedan andra användare kan gå med i. -Varje användare kan gå med i andra användares cuper samt sina egna. -Administratören kan posta nyheter som finns på framsidan. -Varje användare har en profil där de kan lägga till info om sig själva samt visningsbild. Trafik: Ingen koll på detta men antar att den är nästintill obefintlig då jag inte försökt lansera den. Inkomster: Inga Följande ingår: -Domänen dota-cup.com(finns på loopia) -Alla sidor och undersidor -Databasen Hemsidan kan få ligga kvar på servern den ligger på just nu men ser helst att du flyttar den inom några månader. Köp-nu: 100 sek Senast redigerad av tap1on den 2009-09-13 klockan 14:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Ingen som vill ha den? Domän och webbsidan för 100 kronor annars slänger jag den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du har fått ett pm
|