FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag säljer nu ut hela mitt kameranätverk som består av 39 domäner, 13 informationssidor och en samlingssajt för ett utropspris på endast 100 kr.
Anledningen är att jag inte längre vill arbeta med en nisch som jag inte har tillräckligt med kunskap om samtidigt som jag vill fokusera på ett fåtal mindre projekt. Slutdatum är 29 september 14:00 och samtliga bud ska läggas på min mailadress så att jag har dem samlade. Nuvarande bud hittar ni på min samlingssida tillsammans med mer ingående information kring alla domänerna. http://innovatoren.se/forsaljning-av-kameranatverk/ Har ni frågor får ni gärna ta dem här eller på min mail. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Intäkter/trafik?
men ett bud på 100:- kan du få. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Här är de två senaste månaderna på samlingsdomänen. Besöksstatistiken har legat relativt jämn hela året trots att jag endast skrev några inlägg i augusti och utöver det har haft uppehåll sedan början av året.
http://pici.se/pictures/uxpDFyKNG.png Angående inkomst så har jag tjänat ett fåtal hundra kronor på samlingsdomänen genom Prisjakt (0.03 PPC) i år, i övrigt har jag inte haft någon reklam på den. När det gäller mina övriga 13 sajter så har jag tyvärr ingen statistik på dem. Inkomstmässigt drar dem in $15 tillsammans varje månad genom AdSense. +/- någon dollar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 1000 kr mottagit.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Informationssidorna lär väl klassas som varumärkesintrång?
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
********** Bud mottagit på 5000 kr. Senast redigerad av ducedo den 2009-09-22 klockan 15:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Auktionen är nu över och domänerna är sålda, så admin kan låsa tråden.
Senast redigerad av ducedo den 2009-09-29 klockan 15:07 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|