FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Säljer en ej färdigkodad Rewardsite och tillhörande domännamnet m r g r a t i s . s e. Allt till högstbjudande. Kan även tänka mig någon form av samarbete kring siten fall det är någon som har nått att bidra med. Siten har följande funktioner som fungerar: - Registrering (Aktivering via SMS). - Lägg till / Administrera nya erbjudanden (visas sedan i en lista). - Administrera medlemmar (Ändra personuppgifter, lägg till poäng). - Värva medlemmar funktion (Uniklänk som medlemmar skickar till andra för att värva). - Skriv om oss funktion (Skriv om sidan på blogg/hemsida). - Statussida med statistik, där b la medlemmar kan se vad dom har fått poäng för och vad som än inte blivit granskat. Det som behöver ordnas: - En fullständig administrationspanel - Små fix För fullständig länk och login, PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sidan är fortfarande till salu.
URL är följande till sidan: www . mr gratis .se /mr Den ej fullutvecklade admindelen: www . mr gratis .se /mr /admin -top.php |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare, Om du kodar och fixar ihop admin panelen hur mkt ska du ha för sidan då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej grizz. Trodde jag skulle hinna med att fixa detta om det eftersöktes. Men som det ser ut nu så hinner jag inte med det. Lika bra att vara ärlig och säga det än att påbörja något och inte kunna göra klart det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dubbelpost
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan väll börja med att buda 100:- kr för den så du får igång budgivningen
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Får ursäkta att jag inte satte något startpris när försäljningen tog en annan väg.
Startbud är 3000kr för sidan, inget reservationspris. Auktionen pågår 3 dygn från första bud inkommit och förlängs med 30 min för bud inkommande i sista minuten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sänker startbud till 2500kr.
Ska tilläggas att följande funktioner finns. - Betygsystem för varje inlagd erbjudande bestående av fem stjärnor. - Tumme upp eller ner för varje kommentar (likt youtube). |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|