FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
Var det nåt speciellt i Söndags, (27 Apr) märkte en markant ökning i trafiken till www.tv.nu (nytt rekord i unika besökare) och normalt har jag min "peek" i februari.
Märkte ni att det var onormalt mycket trafik i söndags på era sidor? Admin. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nope, endast 2418 (unika) fast jag har inte så många besökare på Söndagar. Mest är det ju på Onsdagar (idag) Kollade på unika IP där och såg att det var 12 besökare på 1 minut. Det är bra, hehe. Åtminstone för mig. Du har ju allra mest på Söndagarna 17%.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Bra jobbat! Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, vi på DVDklippet hade ovanligt mycket för att vara en söndag, som oftast är en av våra sämsta dagar.
Måndagar och tisdagar är dock helt outstanding de bästa dagarna vi har, antar att många kommer till jobbet efter helgen och kollar vad det kommit upp för nya artiklar under helgen. Tyvärr är helgen vår mest inaktiva period i veckan då det gäller nya artiklar oxå... så dåligt syncat ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Jag ser inget extraordinärt i all statistik jag har, varken på svensk trafik eller i allmänhet. Visserligen ingen bottensöndag, men stadigt runt medianen.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Okey, då var det väl inget speciellt och grymt retligt att jag inte gick jag över den magiska gränsen heller när det var så nära, förmodligen blir det att vänta tills nästa höst.
Om nån annan ser nåt i sin stat från (27 Apr 2003) så kan ni väl posta här. Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjoho här i lingonstugan.
Kollade mina stats på en sida jag har som snart ska lägas ner och det brukar vara ca 10 unika varje dag (många det) men i söndags var det ca totalt 50 unika. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tror google kröp 2 dagar innan söndag? eller är jag fel på det? Sen var det inte bra väder i söndags? mycket kan bero på det...
Fredrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |