FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Brukar vara där inne och läsa och jag vet inte om det är bara jag men jag börjar tröttna på att läsa om massa mobiltelefoner och mp3-spelare.
Kan det vara så att det som säljer bra på nätet får högre prio på deras sida som ett sätt att accelerera marknaden eller kanske en strategi att senare lägga ut sådana annonser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag får papperstidningen och den är inte inriktad mot nått speciellt utan är väldigt bred. Allt från flamskydd av etanolpumpar till plättering med speciella material. Väldigt rolig tidning att läsa.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag håller inte heller med dig. Har läst NyTeknik i närmare 10 år. I senaste nummret (som jag läste idag) var det något om den där svenska krypterade mobiltelefonen för militärt bruk. Sedan stog det något om SonyEricsons nya musik-mobil i en artikel som handlade om musik i mobiltelefoner. Annars kan jag inte komma ihåg när det senast stog om mobiltelefoner. Men att det står en hel del om mobiltelefoni är ju inte så konstigt med tanke på hur mycket som händer i den vägen samt hur stor marknaden är.
Rekomenderar tidningen starkt för alla er som inte läser den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Samma här. Objektivt och absolut inte inriktad mot företag som annonserar. En bra tidning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förlåt, jag menade webbsidan. Papperstidningen tycker jag faktiskt har mer omväxlande läsning. Kanske var ovanligt mycket mp3/mobil artiklar just den gången jag postade detta inlägg. Tyckte mig se ett mönster men jag ska nog komma tillbaka till detta så kan vi diskutera mysteriet.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan man säga 2-3 artiklar varje dag som handlar om mobiltelefoner/mp3spelare
Idag var det bara 3 artiklar med mobiltelefoner. Tycker dock att det är ett intressant mönster. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|