Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Växande företag söker dig som samarbetspartner!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-10-07, 15:32 #1
Jespercoorell Jespercoorell är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 24
Jespercoorell Jespercoorell är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2011
Inlägg: 24
Lightbulb Växande företag söker dig som samarbetspartner!

Hej.

Jesper heter jag och jag har ett företag som bygger på min passion och fascination för mänskligt beteende och framgång. Jag håller föreläsningar om detta och jobbar även som konsult på organisationer och företag.

Jag har hittills börjat med föreläsningar i skolor och jag märker att efterfrågan är stark. Barnen har det inte alltid lätt i skolan och pressen blir tuffare. Just nu håller jag föreläsning om hur man använder motgångar till att skapa tillgångar.

När det kommer till företag jobbar jag med att höja standarden. Jag anser att ett företag bara är papper och byggnader utan dess personal och att komma till jobbet ska vara spännande, roligt och motiverande. Detta har det också visats intresse för.

Så varför skriver jag här om det nu går så bra?
För att ta sig över sträcket och inte hamna bland en i mängden så räcker det inte med att bara vara bäst på det man gör. Det krävs innovation och marketing och människor som brinner för det de gör. (Detta är inte speciellt vanligt och jag träffar alltför många som bara jobbar för att få in pengar. Självklart är det också viktigt men nu söker jag något mer.) Den standarden vi hjälper andra företag att utveckla använder vi oss själva av.

Jag vill inom en fem år kunna erbjuda bästa möjliga service inom önskade förändringar hos företag och privatpersoner, och jag behöver de bästa som delar min vision. Jag berättar mer om visionen senare.

Så vad söker jag?
Jag söker dig som har passion för människor, jag vill att du hjälper mig att få in föreläsningar och konsultuppdrag. Om vi ser att det fungerar ger jag mer än gärna över mer ansvar och förhoppningsvis kan du leda hela företaget inom något år. Man ska göra det man är bäst på och jag vill att du ska vilja vara bäst. Självklart får du bra ekonomiskt ersättning för det du gör, det är bara inte det jag vill att du prioriterar.

Jag vet att många har en negativ syn till ens idéer då så många är "intresserade" av att få igång de. Jag är inte intresserad, det här är redan igång. Nu vill jag ha med dig för att ta det till nästa nivå.

Om du tror att du är den personen så skicka mig ett PM, om du har massa negativt och skriva, skriv ned det hemma på ett A4 och titta på det själv

Med vänliga hälsningar
Jespercoorell är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017