FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Eftersom jag är så pass ny i detta forum så kan jag inte posta ngt under feedback, så jag testar att slänga in frågan här istället.
Vi skulle behöva få lite hjälp med val av färg på våran nya logga. Vi har vart lite inne på den orange, men även den rosa. Dock så kanske rosa är lite för vågad att använda sig av. Sen så funderar vi på att lägga in en funktion där man kan byta bakgrundsfärg på hemsidan, och då så kan man ju även byta färg på loggan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Välkommen till forumet om jag inte har sagt det förut.
![]() Det beror ju på vilken färg du ska ha för övrigt. Men det skulle helt klart vara tuft om man kunde välja färg..... eller kanske man får välja kön och ålder och få olika färg p.g.a. det. Edit: Men om man bortser från färgen så är loggan snygg, tycker jag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
#7 i mina ögon, kanske #3 om ni fixar en bra design med de färgerna. Som tredjealternativ säger jag #2.
Mina siffror är räknade från vänster till höger..
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lundmark:
Färgen på siten vet vi inte riktigt ännu, utan den kommer att sättas så att den passar med loggan. Troligen så blir det en vit bkgrund, och sedan så blir siten uppdelat i block där varje block har en liknande färg den på loggan, kanske något mer klar färg en loggan. Tobbe: 3:an är som sagt en av mina favoriter oxå, men den kan kännas aningen vågad enl han som har gjort loggan. 3:an tycker jag påminner om is, där av så kan den ju oxå kännas aningen kall, men det kan ju lätt ändras med andra färger på siten. Tack för era synpunkter, fler önskas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle säga nummer 4. Jag har oranga byxor på mig, och är därmed jävig. Men kill me backwards, det är en schyst färg!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
4an eller 7an är också bra, den ena är ju mer saturerad än den andra så jag skulle valt den av dessa som passar bäst in i den tilltänkta designen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Nummer 8 eller 9 till den målgruppen, 8 blev min personliga favorit.
Thomas
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja där ser ni det är inte lätt att välja, alla tycker olika.....
t.o.m han som har gjort loggan har svårt att välja. =)) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är lite av problemet när man gör 12 st varianter på samma tema... varför kan man ju undra? hade det inte varit bättre om han som gjorde den hade tagit ett beslut på 3-4 varianter.. känns lite löjligt med så många faktiskt..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Flera loggor att välja på dessto bättre blir ju slut resultatet, sen så är det ju ett delikat problem vi har.
Men jag är glad att han gjorde flera eftersom det ger oss ännu större möjlighet att "träffa rätt" |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|