FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
På en av mina undersidor får man bara fram de där ideella annonserna. Vad jag har förstått kan det bero på att man använder något "förbjudet" ord på sidan. Jag är bara lite nyfiken på vad det kan vara, för det är ju ingen skum sida utan bara en uppsats om reklamens påverkan. Några idéer?
http://www.tydal.nu/article/59 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Maila adsense-sverige och fråga, de brukar vara hjälpsamma.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej, jag ska göra det. Tänkte bara om det var något uppenbart jag missat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan knappast vara annat än att det är något ord som Google blockerar. Text är det ju ingen brist på. Har Google börjat blockera ordet "reklam" kanske? Knepigt.
Micke04 gav ett bra förslag - dock brukar det vara lite jobbigt, först lär du få ett svar skrivet av en heldum robot som säger exakt de ord du själv kan läsa på Googles sajt. /Bengt
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hur länge har du haft adsenes där?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ok
Jag frågade för att det tog 3 veckor en gång före jag fick upp något på en av mina sidor. Provade också att ha hela adsense-blocket som en bild. Men fick ge upp efter en månad av endast ideela annonser. Lite konstigt, på mina adense finns google_ad_type = "text_image"; med i koden. Inget fel på texten. Provade att klippa in den på en ny sida och lade min egen adsensekod i botten. Reklam kom på en gång. (Tog bort sidan direkt efteråt) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Adsense har en egen robot ska väl tilläggas...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|