FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som vet nått simpelt gratis-script, asp eller php, för att köra en blocket-liknande sajt?..
Det är ju inte så jättemycket jobb att pilla ihop själv, men jag tänkte mest om någon har nått liggandes eller att rekommendera... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
hotscripts.com är förmodligen fylld. Ta och kolla på några demo och välj det som passar dig bäst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jag tror faktiskt inte att sådant system kan hittas på hotscripts. Där har man mer amerikanska utformaningar av radannonser och de skiljer en hel del från Blocket. Men hittar ni något får ni gärna posta här - har tänkt göra en väldigt intiktad annonssida på speciella varor, så ett script man kan modifiera är alltid intressant!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Hittade detta
http://www.planet-source-code.com/vb...txtCodeId=7732 Men jag får inte igång det av nån anledning... sen är det ju lite synd att det är access och inte mysql... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Ser bra ut Fabian, men som du säger acess? Det fungerar inte i längden...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Får väl fortsätta leta... eller bygga själv.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
* Få igång det * Använd det som en mall Att ta något och bygga om det, slutar oftast med att man vill ha egna anpassningar och man får ett helvete. Bygger man det själv från grunden, så vet man ju exakt vad som finns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Vi kör ett leasingavtal på koden till flestannonser.se, kontakta mig och Dan för information om förskottsbetalning. (Tänk på att bensinen i porschen är dyr och att klockan skall skvallra om Schweiz).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Om någon fått igång "Buy & Sell" så hojta till... tror jag behöver lite hjälp för att få igång det...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|