FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det händer emellanåt att man får mejl/telefonsamtal från kunder som är missnöjda med filmer som dom har köpt.
Vad är det som gäller när dom har brutit förpackningen och tittat på filmen? Fick ett islket mejl idag som fick mig att fundera. (Får många trevliga också) // Mats ---------Mejl--------- Jag beställde en film av er som jag nu har fått. Filmen överrenstämmer inte med den information som stod om den. Jag vill nu reklamera denna och istället få en ny film. En produkt ska stämma överrens med den information en konsument fått om den 16§ KKL. Detta ska ske kostnadsfritt för mig som konsument 26§ KKL. Filmen jag beställde heter fuck my wife och ska handla om något helt annat än vad den gör. Jag vill också att filmen ska vara på engelska. SKICKA MIG EN NY FILM TEX MIDDLEAGE DOLLS SNARAST, UTAN KOSTNAD. ---------Svar--------- Hej xxxxxx. Vi håller en mycket hög servicenivå mot våra kunder och jobbar för att alla skall bli nöjda till 100% och hade det inte varit för att ditt mejl hade en sådan otrevlig ton så hade jag gladeligen bytt ut filmen till dig, men eftersom du redan verkar veta vad du vill och jag inte kan garantera att den önskade filmen innehåller vad du vill ha så ser jag hellre att jag mister dig som kund. Vad det gäller filmer som inte håller vad omslaget och texten lovar är i och för sig beklagligt men dessvärre inget jag kan göra något åt. Vi har ett antal tusen filmer i lager och jag måste helt enkelt förlita mig till vad som står på omslagen och "skapa" en text som jag tycker känns bra. Jag bifogar en retursedel i pdf-format som du kan skriva ut och skicka med i din retur till oss. Om du besvarar detta mejl, behåll då tidigare svar från oss i mejlet så vi ser vad ärendet handlar om. Bästa hälsningar Mats på Lastbryggan. ---------Slut--------- |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|