FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Prisa herren för offtopic forum!
Ingen annan har tid att lyssna på mig så det är ni som drabbas. Jag är den inbitne singelkillen som helt enkelt har prioriterat datorn, jobb, hemsidor och mina gitarrer över allt annat. I torsdags besökte jag Burger king och medan jag väntade på maten så dök hon upp, jag har aldrig sett något liknande och i egenskap av att vara högljudd och pratglad så fann jag mig själv förvandlad till ett dreglande kolli med tallriksstora ögon. Som tur så har jag en bekant som jobbar på detta Burger king så jag frågade så klart vem denna kvinna är. Nu är det så att jag inte tänkte på att min vän på BK inte gillar att hålla tyst så damen allt handlar om fick ta del av vad jag sagt. Igår kväll spårade hon upp mig via nätet och efter ett 5 timmar långt samtal på msn kläcker hon ur sig att hon haft ögonen på mig sedan förra sommaren. Jag tror jag har en date på fredag helt enkelt. Sånt här händer ju bara inte... Sorry att jag skriver saker som ingen bryr sig om men nu kan jag förhoppningsvis fortsätta att göra klart ett projekt nu när jag fått säga det till någon. |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|