FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Orkar ni med mer från mig?
I så fall... Här kommer mina senaste domänregistreringar. Jag är djupt tacksam för att få era tankar, åsikter, kommentarer kring dessa domäner. Var gärna brutalt ärliga. Jag tål det. Det är enormt värdefullt och lärorikt för en nybörjare som mig att få utomståendes åsikter och reflektioner samt ev. tips och idéer om hur domänerna ska marknadsföras/lanseras på bästa sätt. Om någon av er skulle hitta rätt kund som leder till genomförd försäljning så betalar jag mer än gärna sedvanligt Sedo-arvode t.ex. som tack för hjälpen. cadillacing.com Caddillacing är ett nytt amerikanskt ord (slang). Betyder ungefär att glida/strosa runt utan att göra något speciellt. En domän för kungahuset kanske? ![]() conférence.net Konferens på franska. IDN-domän. champselysee.info Vem har inte hört talas om denna plats? Ett absolut grundkrav för den som vill titulera sig som allmänbildad. diamanten.co.uk Diamanter på tyska. Ja, givetvis även diamant i bestämd form på svenska. diamantes.co.uk Diamanter på spanska. emeraldbowl.biz Smaragdskål/klot Även stor american fotball- turnering. emeraldbowl.net Se emeraldbowl.biz Som sagt... Kommentarer, åsikter, tankar, idéer? Jag lyssnar, läser och lär. Mvh /Stefan *edit: klantigt stavfel. |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|